Mocht je onverhoopt een keer verhinderd zijn, meld dit dan telefonisch of per mail minimaal 24 uur van tevoren, dan ontvang je geen factuur.
Algemene voorwaarden
Wil je de Algemene Voorwaarden eens doorlezen klik dan hier
Niet tevreden of een klacht?
Ook wanneer je een klacht hebt is het belangrijk dat jij je gehoord en gezien voelt. Ben je niet tevreden of heb je klachten laat dit dan weten, je kunt jouw klacht bespreken of e-mailen. Samen proberen we er dan uit te komen. Is dit niet het geval dan heb je recht op een externe onafhankelijke klachtenfunctionaris die je kan bijstaan.
De afhandeling van klachten verloopt via de beroepsvereniging waar Lev bij is aangesloten, dit is de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg. Klik hier voor meer informatie. Hier vind je informatie over hoe je melding kunt doen van een klacht en wie de contactpersoon is voor de klachtbehandeling binnen de NFG.
Hier kun je het schema downloaden zodat je beeld krijgt hoe klachtenproces verloopt.
Privacy policy
De Privacy policy van deze website vind je hier
Privacy beleid
Het privacy beleid kun je hier nalezen
Beroepscode
Wil je weten aan welke ethische beroepscode ik als therapeut gehouden ben, klik dan hier
Meldcodes
Als je hulp zoekt moet je er vanuit kunnen gaan moet je kunnen vertrouwen op veilige zorg van goede kwaliteit. De basis voor een zorgrelatie is tenslotte veiligheid. Binnen de praktijk wordt gewerkt met de meldcode Huiselijk geweld en kindermishandeling, het stappenplan Suïcidaliteit en het protocol tegen seksueel grensoverschrijdend gedrag gehanteerd